Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile – conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: “consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”
– Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza administratorul site-ului alfadezmembrari.ro cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris lpe Whatsapp la numarul: 0736372654
– Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
– Dreptul de retur in termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
– Transportul este suportat de către client tur + retur
– După receptia coletului returnat in termen de 14 zile vom restitui suma încasata de catre firma noastră, dacă produsul returnat se prezintă in aceasi stare in care s-a trimis
– In cazul platilor cu cardul, returnarea banilor este efectuata doar prin cardul cu care s-a efectuat plata.
Cumpărătorul (persoana juridică sau fizică) poate solicita returul produselor achiziţionate în urmatoarele situaţii:
- Produsele sunt neconforme cu specificaţiile date;
- Produsele au fost livrate eronat de către vânzător;
- Produsele se dovedesc nefuncţionale în termenul de garantie
Termenul in care se poate solicita returul :
Termenul in care se poate solicita returul produsului este de 14 zile de la data recepției conform OUG34/2014
Indiferent de situaţie, procedura de returnare a produselor presupune completarea şi transmiterea de către cumpărător a formularului de retur prin următoarele metode agreate de către vânzător:
- Prin email la adresa in scris lpe Whatsapp la numarul: 0736372654
Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele aferente: factura de achiziție (copie), certificatul de garanție completat de către service-ul autorizat RAR care a constatat defecțiunea, dovada montării piesei într-un service autorizat RAR pe tip, marca și model, nota de constatare emisă de un service autorizat RAR care să descrie detaliat defecțiunea.
Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.
Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de noi (DOAR FAN COURIER) pe adresa de mai jos:
==================================================
Situaţiile de retur sunt detaliate mai jos.
Produsele sunt neconforme cu specificaţiile date;
– Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de cumparator.
Produsele au fost livrate eronat de către vânzător;
În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalaţi incidentul vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. În situația în care s-a livrat un produs greșit din culpa vanzătorului, acesta va suporta costurile de transport pentru înlocuirea acelui produs. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii produsului/produselor.
Produsele se dovedesc nefuncţionale în termenul de garantie.
Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în termenul de garanție – ridicarea de la sediul vânzătorului sau recepţia prin curier – cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
PLATA piesei/pieselor returante SE VA FACE DOAR PRIN ORDIN DE PLATA BANCAR ONLINE in termen de maxim 14 zile din momentul solicitarii.
NU ACCEPTAM PLATA RAMBURS (daca optați pentru plata ramburs cash atunci transportul banilor va fi suportat de catre cumparator).
Modalitatea de solicitare a retragerii din contract
– solicitarea retragerii din contract se face doar pe What’s Upp la numărul de telefon 0736372654, in scris.